درس 23 - توحید در "محبّت" - این توحید است که انسان را محبوب خدا می‌گرداند. (پایان مبحث توحید) (تکرار)

درس 23 - توحید در "محبّت" - این توحید است که انسان را محبوب خدا می‌گرداند. (پایان مبحث توحید) (تکرار)

درس 22 - توحید در "اسم ربّ و ربوبیت" - این توحید است که انسان را آزاد می‌کند. (تکرار)

درس 22 - توحید در "اسم ربّ و ربوبیت" - این توحید است که انسان را آزاد می‌کند. (تکرار)

درس 21 - توحید در "اسم إله و الوهیت" - این توحید است که انسان را موحد می‌سازد. (تکرار)

درس 21 - توحید در "اسم إله و الوهیت" - این توحید است که انسان را موحد می‌سازد. (تکرار)

درس 20 - توحید در اسم‌های خداوند سبحان (تکرار)

درس 20 - توحید در اسم‌های خداوند سبحان (تکرار)

درس 19 - توحید در هدف (2) - نقش "محبت" / ریشه و هدف تمامی تحرکات مثبت و منفی، "محبّت" است.

درس 19 - توحید در هدف (2) - نقش "محبت" / ریشه و هدف تمامی تحرکات مثبت و منفی، "محبّت" است.

درس 18 - توحید در هدف (1) - یک معنای "لا إله الاّ الله". (تکرار)

درس 18 - توحید در هدف (1) - یک معنای "لا إله الاّ الله". (تکرار)

درس 17 - اقسام توحید - «توحید ذاتی، صفاتی، افعالی و عبادی»، به زبان ساده (تکرار)

درس 17 - اقسام توحید - «توحید ذاتی، صفاتی، افعالی و عبادی»، به زبان ساده (تکرار)

درس 16- براهین عقلی به زبان ساده – 2 / برهان نظم و آن چه با دیدن هر نظمی، از ناظمش می‌شناسیم. (تکرار)

درس 16- براهین عقلی به زبان ساده – 2 / برهان نظم و آن چه با دیدن هر نظمی، از ناظمش می‌شناسیم. (تکرار)

درس 15- براهین عقلی: برخی می‌گویند: براهین عقلی چون: واجب الوجود، علیت، نظم، حرکت و ...، وجود خداوند سبحان را به اثبات نمی‌رسانند! – براهین به زبان ساده -1 / واجب و ممکن (تکرار)

درس 15- براهین عقلی: برخی می‌گویند: براهین عقلی چون: واجب الوجود، علیت، نظم، حرکت و ...، وجود خداوند سبحان را به اثبات نمی‌رسانند! – براهین به زبان ساده -1 / واجب و ممکن (تکرار)

درس 14- براهین عقلی: از مباحث عقلی نترسیم، ما با براهین عقلی می‌شناسیم و زندگی می‌کنیم - عقل "او" را می‌شناسد و تصدیق می‌کند و ابتدا کاری با "اسم‌ها" ندارد.  (تکرار)

درس 14- براهین عقلی: از مباحث عقلی نترسیم، ما با براهین عقلی می‌شناسیم و زندگی می‌کنیم - عقل "او" را می‌شناسد و تصدیق می‌کند و ابتدا کاری با "اسم‌ها" ندارد. (تکرار)

درس 13- براهین عقلی: همگان عقل دارند، اما همگان فیلسوف نیستند؛ پس براهین عقلی نیز فطری است و آیات و مباحث علمی، فقط تذکر (یادآوری) می‌باشند.  (تکرار)

درس 13- براهین عقلی: همگان عقل دارند، اما همگان فیلسوف نیستند؛ پس براهین عقلی نیز فطری است و آیات و مباحث علمی، فقط تذکر (یادآوری) می‌باشند. (تکرار)

درس 12- براهین عقلی: عقل، ارزشمندترین نعمتی است که خداوند متعال به انسان موهبت نموده؛ اما دلیل عقلی برای کسی است که شهود عینی ندارد و نمی‌بیند. (تکرار)

درس 12- براهین عقلی: عقل، ارزشمندترین نعمتی است که خداوند متعال به انسان موهبت نموده؛ اما دلیل عقلی برای کسی است که شهود عینی ندارد و نمی‌بیند. (تکرار)

درس 11- خداشناسی و خداپرستی فطری است، یعنی چه؟ / بخش دوم – همگان فطرتاً عاشق اویند (تکرار)

درس 11- خداشناسی و خداپرستی فطری است، یعنی چه؟ / بخش دوم – همگان فطرتاً عاشق اویند (تکرار)

درس 10- فطرت چیست؟ خداشناسی و  خداپرستی فطری است، یعنی چه؟ / بخش اول (تکرار)

درس 10- فطرت چیست؟ خداشناسی و خداپرستی فطری است، یعنی چه؟ / بخش اول (تکرار)

درس 9 – خداشناسی / اولین اسمی که از خداوند سبحان می‌شناسیم (تکرار)

درس 9 – خداشناسی / اولین اسمی که از خداوند سبحان می‌شناسیم (تکرار)

درباره ما
ارتباط با ما

کل بازديد : 46503136
بازدید امروز : 10725

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به «پایگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات – ایکس شبهه - ‌x-shobhe» می باشد.
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

فیسبوک اینستاگرام پیام رسان تلگرام پیام رسان سروش پیام رسان ایتا RSS