از کجا بفهمم خداوند من را دوست دارد - از کجا بفهمم خداوند خیر و سعادت دنیا و آخرت را برای من می‌خواهد‌؟

از کجا بفهمم خداوند من را دوست دارد - از کجا بفهمم خداوند خیر و سعادت دنیا و آخرت را برای من می‌خواهد‌؟

باید انسان را در بیان و تعریف آفریدگارش بشناسیم

باید انسان را در بیان و تعریف آفریدگارش بشناسیم

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /7

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /7

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /6

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /6

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /5

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /5

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /4

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /4

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /3

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /3

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /2

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /2

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /1

بکوشیم تا در قلب، عمل و زبان، "شاکر" باشیم /1

س 631 - نعمت یعنی چه و منظور از نعمت چیست؟ (دانشجوی دکتری) - [سه دستور خداوند منّان در برابر نعمت]

س 631 - نعمت یعنی چه و منظور از نعمت چیست؟ (دانشجوی دکتری) - [سه دستور خداوند منّان در برابر نعمت]

در دعای یازدهم از صحیفه سجادیه آمده که (نقل به مضمون) خدایا با ذکر خودت ما را از ذکر هر کس دیگری بازدار و ما را به شکر خودت مشغول کن بجای شکر کردن از دیگران. آیا این دعا تضادی با حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» نداره؟ (تجربی / اهواز)

در دعای یازدهم از صحیفه سجادیه آمده که (نقل به مضمون) خدایا با ذکر خودت ما را از ذکر هر کس دیگری بازدار و ما را به شکر خودت مشغول کن بجای شکر کردن از دیگران. آیا این دعا تضادی با حدیث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» نداره؟ (تجربی / اهواز)

س 469 - منظور از آیه آخر سوره الضحی «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ» چیست و اگر بخواهیم به آن عمل کنیم باید چه کنیم؟ (دوازده تجربی)

س 469 - منظور از آیه آخر سوره الضحی «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ» چیست و اگر بخواهیم به آن عمل کنیم باید چه کنیم؟ (دوازده تجربی)

با توجه به اینکه خداوند در برخی آیات قرآن اشاره به هدایت از طرف خداوند نموده است و عنوان شده که هر که را خدا بخواهد هدایت می کند و یا هر که را خدا هدایت کند گمراه نمی شود و ... مانند؛ بقره آیه ۲۶ و نحل ۹۳ و کهف ۱۷ و زمر ۳۷ چگونه آیه "إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا - ما راه را به او نشان داديم خواه شاكر باشد و پذيرا گردد يا ناسپاس" قابل توجیه است؟

با توجه به اینکه خداوند در برخی آیات قرآن اشاره به هدایت از طرف خداوند نموده است و عنوان شده که هر که را خدا بخواهد هدایت می کند و یا هر که را خدا هدایت کند گمراه نمی شود و ... مانند؛ بقره آیه ۲۶ و نحل ۹۳ و کهف ۱۷ و زمر ۳۷ چگونه آیه "إِنَّا هَدَيْنَاهُ السَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرًا وَإِمَّا كَفُورًا - ما راه را به او نشان داديم خواه شاكر باشد و پذيرا گردد يا ناسپاس" قابل توجیه است؟

این تضاد چگونه قابل توضیح است، در قرآن گفته شده فقط خدا قابل حمد است، در صورتی که محمد (ص) نیز به معنای حمد فرستاده شده است. (مدیریت)

این تضاد چگونه قابل توضیح است، در قرآن گفته شده فقط خدا قابل حمد است، در صورتی که محمد (ص) نیز به معنای حمد فرستاده شده است. (مدیریت)

اگر می‌خواهیم از بندگان خاص و مورد توجه و لطف خدا باشیم " شکر " کردن را اخلاق خود قرار دهیم – 5

اگر می‌خواهیم از بندگان خاص و مورد توجه و لطف خدا باشیم " شکر " کردن را اخلاق خود قرار دهیم – 5

درباره ما
ارتباط با ما

کل بازديد : 46498318
بازدید امروز : 5907

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به «پایگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات – ایکس شبهه - ‌x-shobhe» می باشد.
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

فیسبوک اینستاگرام پیام رسان تلگرام پیام رسان سروش پیام رسان ایتا RSS